"Ik ben altijd een persoon geweest die vlucht voor mijn problemen en gevoelens. Vluchten was makkelijker dan het te confronteren. Ik ben naar therapeuten geweest maar dat klikte niet echt of werkte niet goed. Tot ik bij Monique kwam, bij haar had ik gelijk een heel veilig en warm gevoel. Ik had een gesprek zonder dat het op een sessie leek, wat ze deed was luisteren. Voor het eerst was ik niet bang om erover te praten en dat kwam echt door haar stijl en persoonlijkheid. Daarna ging ze dieper in op mijn gevoelens en tijdens het gesprek merkte ik echt dat ik me steeds lichter voelde. En aan het eind kwam echt het beste gevoel. Ik voelde alsof er een grote last van mijn schouders afging.”